Vad man ska tänka på i förkylningstider

Kanske en udda rubrik mitt i sommaren. Men det skrivs ju mycket om svininfluensan i England just nu. Det som ni kanske inte vet i Sverige är hur ALLA förkylningar i princip diagnostiseras som svininfluensa här. Läkare gör många av dessa diagnoser ÖVER TELEFON, baserat på att den som ringer in har feber, huvudvärk och till exempel trötthet.

Så här fungerar det här. Allt du behöver för att ha svininfluensan är:

- feber, kopplat med två symptom från följande lista:
--  värkande muskler, nysningar, ont i halsen, trötthet, huvudvärk etc....

Säga vad man vill om det...

Men det är alltid en bra idé att hålla en god hygien och se till att hålla virus och bakterier i schack. Här på jobbet ser vi till exempel till att hålla alla ställen med hög risk för bakterietillväxt extra rena, som telefoner, dörrhandtag osv.

Vi har alltid haft gratis Jade Greenzymes till personalen, utöver generösa personalrabatter, men idag bestämde vi att även Ciaga och Lactoferrin ska vara gratis.

Själv tar jag givetvis Ciaga och Lactoferrin varje dag eftersom de hjälper min kropp att fungera optimalt. Och Air Wellness Power 5 Pro ser till att avlägsna luftburna virus och bakterier. En fantastisk luftrenare. Alla borde ha en. I varje rum.

Här är några bilder från kontoret:

  En AirPower 5 direkt när man kommer in i byggnaden.


 Vår operativa chef Phil verkar hinka i sig Ciaga på jobbet.

   Och här är produkter på min sekreterare Veronicas bord.

    Och så några av mina grejer.

Kommentarer
Postat av: Emil Andersson

Luftrenaren är verkligen helt fantastisk!

Emil Andersson konsulent

2009-11-11 @ 21:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0