Kvar i England

Intressant hur saker och ting förändras... Här sitter jag på kontoret på fredag eftermiddag och har en helg hemma att se fram emot. En isländsk vulkan stoppade min Pragresa, gör så att Oddmund och Mike Clenshaw får prata inför publiken i Tampere via Skype imorgon, och vi har en HBM-tränare fast i München. Alla hotell är fullbokade och alla hyrbilar uthyrda...  Men med Nikkenfamiljen är det aldrig långt till en plats för övernattning när det krisar... så hjälp är på väg.

Den här typen av situationer lyfter fram hur viktiga våra personliga relationer är. Via våra nätverk, våra vänner, våra kontakter, blir saker som förefaller nästan omöjliga att lösa ibland väldigt enkla att ordna.

HBM-utbildningen i Rumänien som Winnie skulle till via München (som han lyckades ta sig till heroiskt i ett försök att ta sig fram till Timisoara) blir ombokad och genomförd en annan gång, och efterlämnar en intressant historia och upplevelse till alla som var inblandade. Våra finska konsulenter i Tampere får imorgon en unik upplevelse, likaså Oddmund och Mike när de jobbar via Skype, och en live översättare, och presentationer på skärmen som de inte kan se själva när de lär ut hur man säljer Nutri5.

Och livet fortsätter. Vilka äventyr du är med om på din väg till Cancun vet jag inte ännu. Men jag ser fram emot att höra spännande historier om hur just du vann din resa!  Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0